ΑΡΘΡΑ / ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΥ

Νέο Specialized ROUBAIX 2017: νέο πλαίσιο και ανάρτηση στο πιρούνι !

94417-30_rbx_expert_ink-rktred-sil1

Η εταιρία που έφερε τα zertz και προσπάθησε όσο λίγες στο χώρο να εξομαλύνουν τις εδαφικές ανωμαλίες, προσφέροντας άνεση στον αναβάτη, φέρνει μια νέα προσέγγιση μέσο του επιτυχημένου Roubaix.

 

Μερικές χιλιάδες ποδήλατα Roubaix (& Ruby) μετά, η Specialized προχωρά στην εξέλιξη του project “smoother os faster” . Η θεωρία που υποστηρίχτηκε σημαντικά αναφέροντας πως “όσο πιο άνετος παραμένεις για μεγάλο χρονικό διάστημα στη σέλα, τόσο πιο αποδοτικός και γρήγορος είσαι”.

Εξού και τα ελαστομερή στο πιρούνι, στο ψαλίδι και στο παλουκόσελο του Roubaix που δε χρειάστηκε και πολύ για να δρέψει δάφνες στον ανάλογο αγώνα που το έδωσε και την ονομασία του.

Πλέον το παιχνίδι αλλάζει και η Specialized καταργεί από το πλαίσιο τα Zertz. Οι πρώτες εικόνες έρχονται από το διαδύκτιο, οι πρώτες εντυπώσεις όμως σύντομα θα σας μεταφερθούν καθώς οδηγήσαμε το ποδήλατο στην παρουσίαση του στην Ολλανδία.

94417-32_rbx_expert-udi2_nenyel-mongrn

 

Όπως θα δείτε, το πλαίσιο είναι εντελώς νέο, με τα ψαλίδια χαμηλά να προσφέρουν στιβαρότητα στο πίσω μέρος, το κολάρο του σωλήνα σέλας σφίγγει από χαμηλά στο seatstay , νέο κούτελο και γεωμετρία καθώς και πρακτικές λύσεις όπως η τοποθέτηση έξυπνου κουτιού μεταφοράς στο τρίγωνο του πλαισίου (για αμπούλες, σαμπρέλα κλπ).

77317-01_rbx_sw-frmset_carb-metwhtsil

Το νέο Roubaix (και το γυναικείο  Ruby) θα παράγεται ΜΟΝΟ με δισκόφρενα, γεφυρώνοντας με κάποιο τρόπο τα adventure bikes (Diverge) και τα ποδήλατα δρόμου  (Tarmac Disc) ενώ θα υπάρχει σύντομα και έκδοση Sworks με σκοπό την αγωνιστική δράση και όχι μόνο.

Το σημαντικότερο σημείο είναι αυτό που απεικονίζεται στη φωτό: ένα σύστημα ανάρτησης τοποθετημένο μέσα στο steerer του πιρουνιού. Αποτελείται από δύο κυλίνδρους με ελατήρια που ολισθένουν ο ένας μέσα στον άλλον προσφέροντας τη λειτουργία ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ όταν το πιρούνι δέχεται εγκάρσιες πιέσεις (σαμάρια, λακκούβες κλπ).

IMG_7935.jpg

 

 

p1170055-2

Μαζί με το πλαίσιο, δίδονται 3 ελατήρια για διαφορετικό βάρος αναβάτη ή carbon αποστάτης για να καταργηθεί το σύστημα -αν το επιθυμείτε.

Σύμφωνα με την εταιρία, το βάρος του πλαισίου είναι στα 1050 γραμμάρια (το s-works αναμένεται κοντά στα 900)  ενώ η επιβάρυνση βάρους από το σύστημα του πιρουνιού είναι 295 γραμμάρια. Συνολικά για να έχουμε μια εικόνα, το Roubaix με Sram etap disc με roval clx-32 είναι στα 7,2 κιλά.

το νέο Roubaix θα είναι διαθέσιμο στα τέλη του έτους, ενώ το παλιό μοντέλο (χωρίς δισκόφρενα) συνεχίζει να παράγεται σαν οικονομικότερη λύση.

www.kassimatiscycling.gr, www.specialized.com

 

*φωτό από www.cyclintips.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*